





































































Mazda CX-3
- achteruitrijcamera
- airco (automatisch)
- Apple Carplay/Android Auto
- armsteun achter
- armsteun voor
- audio installatie premium
Kenteken | NL XJ-507-B |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2019 |
Kleur | Machine gray |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | E |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Half leder / stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 9,9 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1998 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 26-02-2019 |
Gewicht | 1188 Kg |
Koppel | 206 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1200 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Aanwezig |
---|---|
Verbruik per 100 km | 6,1 Liter |
Vermogen | 121 pk (89 kw) |
achteruitrijcamera |
airco (automatisch) |
Apple Carplay/Android Auto |
armsteun achter |
armsteun voor |
audio installatie premium |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dodehoek detectie |
elektrische ramen voor en achter |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
extra getint glas |
head-up display |
keyless entry |
koplampen adaptief |
Leather Pack |
lederen/stof bekleding |
lederen interieur |
LED koplampen |
lichtmetalen velgen 18" |
Metallic lak Machine Gray (LAK04) |
navigatiesysteem full map |
parkeersensor achter |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
stuurwiel verwarmd |
telefoonintegratie |
trekhaak met afneembare kogel |
voorstoelen verwarmd |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
achteruitrij assistent |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
binnenspiegel automatisch dimmend |
boordcomputer |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
chroom delen exterieur |
dakspoiler |
dimlichten automatisch |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
grootlichtassistent |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
keyless start |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel en versnellingspook |
LED mistlampen |
multimedia-voorbereiding |
passagiersairbag |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
regensensor |
rijstrooksensor |
Rookvrij |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
Volledige onderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.