







































































Ford Focus
- 18 inch 5-spaaks Y-design- Black Machined lichtmetalen velgen (D2ULD)
- achteruitrijcamera
- Afneembare Trekhaak inclusief Trailer Sway Assist (C1MAC)
- airco
- Apple Carplay/Android Auto
- audio installatie premium
Kenteken | NL XP-636-D |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2019 |
Kleur | Blauw |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | B |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 10 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 999 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 18-02-2019 |
Gewicht | 1222 Kg |
Koppel | 200 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1100 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
---|---|
Verbruik per 100 km | 5,0 Liter |
Vermogen | 125 pk (92 kw) |
18 inch 5-spaaks Y-design- Black Machined lichtmetalen velgen (D2ULD) |
achteruitrijcamera |
Afneembare Trekhaak inclusief Trailer Sway Assist (C1MAC) |
airco |
Apple Carplay/Android Auto |
audio installatie premium |
Autonomous Emergency Braking |
Bang & Olufsen audiosysteem met 9 speakers, 1 subwoofer en DAB+ digitale radio ontvangst (ICFBQ) |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots herkenning en activatie |
Cruise Control inclusief Adjustable Speed Limiting Device (ASLD) (GTDAJ) |
DAB ontvanger |
dakspoiler |
Design pack 2 (AGGAC) |
Head-up display (JASAB) |
LED achterlichten |
LED koplampen (incl. automatische niveauregeling) en LED achterlichten (JBBA7) |
navigatiesysteem full map |
Panoramadak, elektrisch te openen (A1GAC) |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
Privacy glass (B2GAE) |
rijstrooksensor met correctie |
side-skirts |
sportonderstel |
sportstoelen |
sportstuur |
stuurwiel verwarmd |
Trendy metaallak: Desert Island Blue (PN4FZ) |
verwarmde voorruit |
voorstoelen verwarmd |
Winter Pack (AGWAB) |
achterbank in delen neerklapbaar |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun voor |
automatische snelheids begrenzing |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
boordcomputer |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
buitenspiegels met verlichting |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
connected services |
dimlichten automatisch |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
keyless start |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
LED mistlampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
mistlampen voor adaptief |
multimedia-voorbereiding |
Parking Pack (AGNAB) |
passagiersairbag |
radio CD speler |
Rookvrij |
ruitensproeiers verwarmbaar |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
WiFi voorbereiding |
zij airbag(s) voor |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.