Mercedes-Benz GLA-Klasse
- 19'' vijfspaaks lichtmetalen velgen (R39)
- AMG Line
- Becker® MAP PILOT (Navigatiemodule voor Audio 20 CD) (509)
- Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar met memoryfunctie en buitenspiegel met parkeerstand (275)
- lederen bekleding
- lederen sportstoelen
Kenteken | NL 9-TZT-76 |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2014 |
Kleur | Grijs |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | C |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1595 CC |
Datum deel 1a | 20-06-2014 |
---|---|
Gewicht | 1335 Kg |
Max trekgewicht | 1400 Kg |
Motorinhoud | 1.6 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Aanwezig |
Verbruik per 100 km | 5,9 Liter |
Vermogen | 156 pk (115 kw) |
---|
19'' vijfspaaks lichtmetalen velgen (R39) |
AMG Line |
Becker® MAP PILOT (Navigatiemodule voor Audio 20 CD) (509) |
Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar met memoryfunctie en buitenspiegel met parkeerstand (275) |
lederen bekleding |
lederen sportstoelen |
Metallic lak (MET) |
Nightpakket (P55) |
Panoramaschuifdak van glas, elektrisch met comfortsluiting en elektrische, tweedelige zonnerollo (413) |
parkeersensor voor en achter |
Stoelverwarming voor (873) |
15 mm verlaagd onderstel en Sport Direct Steering (486+213) |
achterbank in delen neerklapbaar |
Achteruitrijcamera (218) |
Actieve parkeerassistent inclusief PARKTRONIC (235) |
alarm klasse 1(startblokkering) |
AMG-exclusiefpakket (P39) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun voor |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Bi-xenonkoplampen met dynamische koplamphoogteregeling en koplampreinigingsinstallatie (614) |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
Brake Assist System |
buitenspiegel(s) automatisch dimmend |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
carbonafwerking interieur |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
Cruisecontrol met variabele snelheidsbegrenzing Limiter (440) |
Dakreling in aluminium zwart hoogglanzend (720) |
dimlichten automatisch |
Driespaaks multifunctioneel stuurwiel in leder met twaalf toetsen en versnellingshendel in leder (280) |
EASY PACK-achterklep met elektrische bediening voor openen en sluiten (890) |
elektrische ramen voor en achter |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
Exclusiefpakket (P34) |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
knie airbag(s) |
koplampreiniging |
Licht- en zichtpakket (U62) |
passagiersairbag |
radio-CD/MP3 speler |
Rookvrij |
Sierdelen in aluminium dwarsgeslepen licht (H79) |
sportstoelen |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
uitlaatsierstuk |
vermoeidheids herkenning |
Viervoudig verstelbare lendensteun voor de bestuurder en voorpassagier (U22) |
Volledige onderhoudshistorie beschikbaar |
Warmtewerend, donkergetint glas rondom vanaf de B-stijl (840) |
warmtewerend glas |
zij airbag(s) voor |
Zitcomfortpakket (U59) |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.