Volvo V40
- bi-xenon koplampen
- BLIS inclusief Cross Traffic Alert& Lane Change Merge Aid (603)
- Cruise Control (033)
- Electronic Climate Control, dual zone. (007)
- Extra getint glas achterportieren en achterklep (179)
- Intro-Line
Kenteken | NL 2-KFB-63 |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2013 |
Kleur | Blauw |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | B |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1596 CC |
Datum deel 1a | 29-03-2013 |
---|---|
Gewicht | 1314 Kg |
Max trekgewicht | 1500 Kg |
Motorinhoud | 1.6 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 6,1 Liter |
Vermogen | 179 pk (132 kw) |
---|
bi-xenon koplampen |
BLIS inclusief Cross Traffic Alert& Lane Change Merge Aid (603) |
Cruise Control (033) |
Electronic Climate Control, dual zone. (007) |
Extra getint glas achterportieren en achterklep (179) |
Intro-Line |
lederen bekleding |
lichtmetalen velgen 17" |
Metallic lak (LAK1) |
Park Assist achter (529) |
Park Assist camera achter (790) |
RTI Navigatiesysteem (142/522) |
Verwarmbare voorstoelen (011) |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
achteruitrij assistent |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
Audiobediening in stuurwiel (235) |
Autonomous Emergency Braking |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
boordcomputer |
bots herkenning en activatie |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
chroom delen exterieur |
dakspoiler |
dodehoek detectie |
elektrische ramen voor en achter |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
High Performance Audio (832) |
High Performance Multimedia met 7" kleurenscherm (831) |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
hoofdsteunen actief |
In hoogte verstelbare passagierstoel met verstelbare lendesteun (057) |
Instructieboekjes aanwezig |
knie airbag(s) |
koplampen adaptief |
Koplampreinigingsinstallatie (065) |
LED achterlichten |
LED Dagrijverlichting onderin de voorbumper (020) |
lederen stuurwiel en versnellingspook |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
passagiersairbag |
radio-CD/MP3 speler |
Regensensor (370) |
Rookvrij |
Shimmer Graphite Aluminium inleg in middenconsole met SilkMetal frame rond het toetsenpaneel en de middenconsole (850) |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuur verstelbaar |
verlaagde carrosserie |
voetgangersairbag |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.