Mercedes-Benz C-klasse Estate
- Achteruitrijcamera met dynamische hulplijnen (218)
- AIRMATIC-pakket (483)
- Automatische airconditioning THERMATIC met twee klimaatzones (580)
- Bekleding in leder Exclusive (LED3)
- Burmester® surround sound system (810)
- EASY PACK-achterklep met elektrische bediening voor openen en sluiten (890)
Kenteken | NL GJ-507-G |
---|---|
Carrosserie | Stationwagon |
Bouwjaar | 2015 |
Kleur | Grijs |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1991 CC |
Datum deel 1a | 05-06-2015 |
---|---|
Gewicht | 1740 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 2,1 Liter |
---|---|
Vermogen | 279 pk (205 kw) |
Achteruitrijcamera met dynamische hulplijnen (218) |
AIRMATIC-pakket (483) |
Automatische airconditioning THERMATIC met twee klimaatzones (580) |
Bekleding in leder Exclusive (LED3) |
Burmester® surround sound system (810) |
EASY PACK-achterklep met elektrische bediening voor openen en sluiten (890) |
Garmin® MAP PILOT (357) |
KEYLESS GO-comfortpakket (P17) |
KEYLESS GO automatische voertuigontgrendeling (889) |
Licht Metalen Velgen 17'' |
Metalic Lak |
parkeersensor voor en achter |
Rijassistentiepakket plus (23P) |
Stoelverwarming voor de bestuurder en voorpassagier (873) |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
Anti Blokkeer Systeem |
Antidiefstalpakket inclusief diefstal-/inbraakalarminstallatie (EDW) met wegsleepbeveiliging en interieurdetectie (P54) |
armsteun voor |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnen/buitensp. aut. dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
chroom delen exterieur |
Comfort-DIRECT STEERING (213) |
connected services |
cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp |
dakrails |
dimlichten automatisch |
Dodehoekassistent (234) |
elektrische ramen voor en achter |
elektrisch verstelbare voorstoel(en) |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
knie airbag(s) |
koplampen adaptief |
kruisend verkeer detectie |
LED-koplampen (632) |
LED dagrijverlichting |
multifunctioneel lederen stuurwiel |
multimedia-voorbereiding |
oplaadmogelijkheid |
parkeer assistent |
passagiersairbag |
PRE-SAFE®-systeem (299) |
rijstrooksensor met correctie |
Rookvrij |
Ruitenwisser met regensensor (345) |
Sierdelen in essenhout bruin (H09) |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
vermoeidheids herkenning |
warmtewerend glas |
zij airbag(s) voor |
Zitcomfortpakket (P65) |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo’n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.